حسین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 95 درصد کمک های خیرین به این انجمن که پنج شهرستان گنبد، مینودشت، گالکیش، کلاله و مراوه تپه درشرق گلستان را زیر پوشش دارد، توسط نیکوکاران گنبدی صورت می گیرد.
وی با یادآوری مکاتبه انجمن حمایت از زندانیان با فرمانداران چهار شهرستان دیگر حوزه این انجمن، گفت: انتظار ما از خیرین و نیکوکاران دیگر شهرستان ها حمایت از این نهاد مردمی برای خدمات رسانی بهتر به خانواده زندانیان در بند است.
رضایی اضافه کرد: کمک های خیرین و درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان گنبد در نیمه نخست امسال از کل کمک ها و منابع درآمدی این انجمن درسال گذشته که دو میلیارد و 740 میلیون ریال بوده، بیشتر است.
وی تصریح کرد: تمامی کمک های مردمی و درآمدهای حاصله انجمن حمایت از زندانیان گنبد صرف خدمت رسانی به خانواده زندانیان در بخش های مختلف می شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس ادامه داد: به عنوان مثال برای کمک هزینه تحصیل فرزندان مددجویان اداره زندان در سال تحصیلی جدید مبلغ 225 میلیون ریال پیش بینی شده که به خانواده های دارای فرزند محصل پرداخت می شود.
وی، کمک نقدی به مددجویان در مناسبت های مختلف، تهیه و توزیع 200 سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان به ارزش 270 میلیون ریال، توزیع کارت هدیه یک میلیون ریالی به مددجویان یا خانواده آنان به تعداد 150 نفر به مناسبت ماه رمضان و مراسم جشن نسیم مهر، پرداخت بخشی از کمک هزینه سفر سیاحتی و زیارتی مددجو و همسر او به مشهد مقدس و برگزاری کلاس های آموزشی کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از مهمترین اقدمات انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس در نیمه نخست امسال برشمرد.
رضایی با قدردانی از تلاش های هیات مدیره و بازرسان انجمن بویژه دادستان عمومی و انقلاب به عنوان رییس هیات مدیره، فرماندار ویژه، رییس اداره زندان و سه تن از معتمدان گنبد و نیز مدیرکل زندان های گلستان، گفت: درسایه حمایت و همکاری این عزیزان و دیگر خیرین و نیکوکاران، انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان رتبه سوم کشور را در ثبت پرونده ها و نیز برنامه حسابداری در بین 249 انجمن سراسر کشور کسب کرده است.
وی اضافه کرد: کسب این رتبه با ارزیابی اداره کل اقدامات تامینی سازمان زندان های کشور به دست آمده است.
شهرستان های گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با مجموع جمعیت 700 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع اند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.