به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم کریمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس اظهار دشت: هم اکنون 70 درصد نیروهای رسمی و تخصصی میراث فرهنگی گلستان در مرکز و غرب استان مشغول انجام وظیفه هستند.
وی گفت: این نیروها به دلایل مختلف از جمله دوری مسافت، تمایلی به مدیریت اداره در هر یک از هفت شهرستان واقع در شرق گلستان را ندارند و نیروهای موجود در این منطقه نیز تخصص و یا توانایی لازم را ندارند.
کریمی اضافه کرد: مجموعه این مشکلات سبب شده تا میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخلاف رویه سازمانی از نیروهای شایسته برون سازمانی در مدیریت ادارات زیر مجموعه استفاده نمایند.
وی با ابراز گله مندی از برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در انتقاد از این رویه اداره کل میراث فرهنگی، تصریح کرد: اگر مشکل کمبود نیروی متخصص درشرق گلستان مطرح نبود قطعا این اقدام صورت نمی گرفت با این حال سرپرست قبلی اداره میراث فرهنگی گنبد، انسانی توانا و دارای شایستگی لازم در پیشبرد اهداف سازمانی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان با ابراز رضایت از عملکرد امیرعلی گلچشمه، ادامه داد: در سایه ارتباط و تعامل او با دیگر مدیران ادارات و نهادها، موفقیت های خوبی در جذب اعتبار و پشبرد اهداف سازمانی در گنبدکاووس حاصل شد.
کریمی افزود: خانم مریم آق آتابای که از امروز به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس منصوب شد از نیروهای کارشناس حوزه صنایع دستی این اداره است که با سابقه حدود سه سال مدیریت اداره میراث فرهنگی گالیکش، توانایی لازم برای پیشبرد اهداف سازمانی در گنبد را دارد.
وی با تاکید بر همکاری و همراهی کارکنان میراث فرهنگی گنبد، مدیران و رسانه های ارتباط جمعی باسرپرست جدید این اداره، اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت های خوبی در هر سه حوزه میراث، صنایع دستی و گردشگری دارد که لازم است با تعامل و همراهی یکدیگر آن را ارتقا داد.
به گزارش ایرنا، دراین آیین که معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه گنبدکاووس، برخی معاونین و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی گلستان نیز حضور داشتند، با قدردانی از تلاش امیرعلی گلچشمه که از آذر 96 به سمت سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان معرفی شده بود، مریم آق آتابای به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.