به گفته مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان 106 هزار نفر از جمعیت استان به همراه بالغ بر هشت هزار فرزند یتیم و طرح محسنین زیر پوشش خدمات این نهاد قرار دارند.
سرپرست کمیته امداد گلستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که هدف از اجرای طرح احسان حسینی بین خانواده های زیر پوشش، توزیع هدفمند و بهره مندی نیازمندان از نذرهای نیکوکاران در ماه های محرم و صفر است.
اسکندر اسکندری افزود: نیکوکاران با برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و سبدهای غذایی بین مددجویان تلاش دارند تا در این ایام بخشی از نیازهای ضروری نیازمندان و مستمندان را تامین کنند.
وی گفت: سال قبل نیکوکاران گلستانی نزدیک به 19 میلیارد ریال در قالب طرح احسان حسینی به خانواده های زیر پوشش این نهاد کمک کردند.
اسکندری اضافه کرد: نزدیک به 9 میلیارد ریال این رقم توسط 40 مرکز استان جمع آوری شد که اهدایی نیکوکار و عزاداران حسینی بود.
وی، ترویج و اشاعه‌ فرهنگ احسان و انفاق در جامعه را از اهداف طرح احسان حسینی بیان کرد و گفت: نیکوکاران با برپایی سفره‌های احسان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری می‌توانند خانواده های زیر حمایت این نهاد و افراد بی‌بضاعت را مورد احسان و اطعام قرار دهند.
علی حسنی سرپرست معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: نیکوکاران برای مشارکت در طرح احسان نیکوکاری می توانند کمک‌ نقدی خود را از طریق سامانه #017*8877*، شماره‌حساب 0111804689008 و شماره کارت 6037991899970226 بانک ملی نیز واریز کنند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.