به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی شیرازی شامگاه جمعه در جمع عزاداران حسینی گرگان در آستان امامزاده عبدالله (س) گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی و برای تحقق اسلام در جامعه بود و این رویکرد و نگاه مردم باعث استواری 40ساله انقلاب شده است.
به گفته وی، مردم انقلاب کردند تا پرچم پرافتخار حسینی در کشور سرافراز بماند، عدالت در جامعه شکل گیرد، زیر بندگی هیچ طاغوتی نباشیم و فقط زیر چتر ولایت فقیه حرکت کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: یکی از دلایل انقلاب طاغوت شکنی بود و این مساله بدون ایستادن در برابر آمریکا محقق نمی شود.
حجت الاسلام شیرازی گفت: هنگامی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد ،امام فرمود 'انقلاب دوم شکل گرفت' و همانطور که در انقلاب اول شاه را بیرون کردیم در انقلاب دوم آمریکا را از کشور خارج کردیم.
وی تاکید کرد تا هنگامی که زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که آمریکا و هیچ حکومت طاغوتی به این کشور برگردد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: تشکیل حکومت دینی از دیگر اهداف وقوع انقلاب اسلامی بود که همانطور امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خود را خادم ملت معرفی کرده اند، ما روحانیون و مسوولین نظام نیز باید خود را خدمت گذار و نوکر مردم بدانیم.
به گزارش ایرنا سخنرانی حجت الاسلام شیرازی بر تببین آموزه های حسینی و نهضت انقلاب اسلامی متمرکز بود.
در این نشست شماری از مدیران، اقشار مختلف مردم سوگوار، فرمانده سپاه نینوا، فرمانده سپاه گرگان و دادستان مرکز استان گلستان نیز حضور داشتند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.