به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی چهارشنبه شب در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله در شرق استان گلستان و عیادت از بیماران بستری، اعلام کرد: یک دستگاه سی تی اسکن، چهارتخت NICU، پزشک اورژانس و پنج پزشک متخصص در رشته های زنان و زایمان، داخلی ، بیهوشی و ارتوپدی به بیمارستان کلاله اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز اتاق عمل سوم و احداث باند فرود و پرواز هلی کوپتر از جمله پروژه هایی است که در سال جاری در بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله به اجرا در می آید.
وی به کمبود دستگاه دیالیز و افزایش بیماران دیالیزی در بیمارستان کلاله اشاره کرد و گفت: در صورت تسریع دراحداث و تکمیل ساختمان بخش دیالیز، 6 دستگاه دیالیز جدید به این بخش افزوده می شود.
به گزارش ایرنا، کمبود پزشک متخصص در رشته های مختلف و ناکافی بودن تجهیزات پزشکی و درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص)کلاله که باعث اعزام بیماران اورژانسی و عادی به مراکز درمانی شهرستان های مجاور شده، باعث موجی از انتقاد و گله مندی در بین مردم بخصوص خانواده هایی که بیمار بستری دارند و نیز مراجعان به این بیمارستان شده بود.
فرماندار کلاله و مسئولان ذیربط با هدف حل این مشکلات، پیگیری ها گسترده ای را برای جذب امکانات و تجهیزات پزشکی درمانی و جلب رضایت پزشکان متخصص برای حضور دراین بیمارستان در دست انجام دارند.
در بازدید معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان رسول اکرم ( ص ) کلاله، فرماندار این شهرستان ، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و تنی چند از مسئولان محلی وی را همراهی می کردند.
شهرستان های کلاله، گالیکش و مراوه تپه با افزون بر 250 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع هستند و بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله تنها بیمارستان در محدوده این سه شهرستان محسوب می شود.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.