به گزارش روز پنجشنبه دادگستری گلستان به ایرنا، علیرضا یوسف زاده اظهار داشت: دادگستری هایی که فرآیند ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم را بهبود بخشند تندیس می گیرند.
وی افزود: افزایش کیفیت ارائه خدمات، بهبود رفتار با مراجعان و افزایش سرعت رسیدگی به مراجعات مردمی بخشی از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است.
به گفته وی، بهبود و اصلاح همه فرآیندهایی که پاسخگویی به مردم و رسیدگی به پرونده ها را زمان بر (مدت دار و طولانی) می کند، بخش دیگری از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه است.
یوسف زاده افزود: این طرح با مشارکت کارکنان بخش های مختلف دستگاه قضایی پیگیری و انجام می شود تا بتوانیم در همه بخش هایی که مردم با آن سر و کار دارند کیفیت و سرعت خدمات و پاسخگویی را مطلوب تر کنیم.
سرپرست اداره کل برنامه ریزی معاونت فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: پایان هر سال پس از دریافت و بررسی گزارش ها ، استان های برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع معرفی می شوند.
وی یادآورشد: مدل تکریم ارباب رجوع با همکاری یک تیم مطالعاتی دانشگاهی و الگوبرداری از کشورهای موفق در این حوزه و همچنین مطالعات تطبیقی و مصاحبه با نخبگان طراحی شده است.
یوسف زاده به مدت دو روز و به منظور شرکت در نشست مسوولان فرهنگی حوزه های قضایی استان و به منظور تبیین مدل طرح تکریم ارباب رجوع به گلستان سفر کرده است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.