بهمن طیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم ها از 6 کشور برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تک ستاره بندرترکمن علام آمادگی کرده اند و در مدت 3 روز برگزاری رقابت ها برای کسب جایزه 5 هزار دلاری با هم رقابت می کنند.
وی بیان کرد: گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است به گونه ای که صد درصد اعضای تیم های اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را گلستانی ها تشکیل دادند.
به گفته وی، میزبانی این گونه مسابقات با حضور ستارگان والیبال ساحلی موجب افزودن بر توان بدنی و تجریه ورزشکاران گلستانی شده و آنها را برای رقابت با مدعیان در رویدادهای معتبر جهانی آماده خواهد کرد.
به گزارش ایرنا تیم های الف و ب والیبال ساحلی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا متشکل از 4 ورزشکار گلستانی بودند، هرچند از رسیدن به مدال بازماندند.
طیبی همچنین اضافه کرد: هشت تیم از قزاقستان، دو تیم از ساحل عاج، دو تیم از عمان، دو تیم از تایلند، دو تیم از چک اسلواکی و هشت تیم از ایران در این تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن حضور دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: میزبانی از این رقابت ها می تواند موجب ایجاد علاقه مندی بیشتر جوانان استان به این ورزش پرطرفدار و زمینه ساز ظهور ستاره های جدید شود.
مسابقات تک ستاره جهانی والیبال ساحلی از 11 تا 13 مهرماه در بندرترکمن واقع درغرب استان گلستان برگزار می شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.