به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی همچنین در جمع شماری از مدیران دستگاه ها و کارگران این واحد تولیدی گفت: کارگران، جهادگر و ایثارگر به شمار می روند چون در جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور ما در بخش تولید تلاش دارند.
وی با بیان این که تولید در جامعه امید ایجاد می کند، افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، جهادی بالاتر از سرمایه گداری روی تولیدات داخلی و بومی سازی اقتصاد و کالاها نداریم.
سردار معروفی، اجرای شیفت ایثارگر از سوی کارگران در واحدهای تولیدی را ارزشمند دانست و گفت: با وجود اینکه این قشر در شرایط کنونی بیشترین نیاز را به کمک برای تامین خانواده خود دارند، اما در شیفت ایثار حضور یافته و با افزایش تولید از انقلاب و کشور در مقابل توطئه اقتصادی دشمنان حفاظت می کنند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: این اقدام ارزشمند کارگران یادآور تکرار دوران دفاع مقدس و اینک درسنگر اقتصادی است.
مسوول سازمان بسیج کارگری گلستان در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: طرح تجلیل از ایثار کارگران در واحدهای تولیدی استان در قالب برنامه های رزمایش محمد رسول الله (ص) 2 و برای فعالان در شیفت ایثار کارگری اجرایی شده است.
سرهنگ امیر علی یعقوبی فر اظهار داشت: در گلستان از امروز 20 شهریور قدردانی از کارگران حاضر در شیفت ایثار و در 20 پایگاه بسیج کارگری مستقر در واحدهای تولیدی دارای یک هزار عضو اجرا می شود.
وی توضیح داد که این کارگران در ساعاتی قبل از آغاز کار یا بعد از پایان کار به صورت رایگان با عنوان ایثار برای تداوم تولید در واحد تولیدی خود فعالیت می کنند.
به گفته وی، خدمت رسانی در شیفت ایثار درحالی بوده که برخی از کارگران این واحدها بابت یک تا سه ماه حقوق و دستمزد کار در ساعات اداری مطالبات پرداخت نشده دارند.
وی افزود: در گلستان بیش از 50 هزار نفر کارگر عضو بسیج کارگری هستند.
شرکت سوله و سازه های فولادی استرآباد دارای 120 کارگر است و برخی کارگران آن هر روز بین 30 تا 60 دقیقه جدای از موظفی خود به صورت رایگان برای واحد کار می کنند.
سیدعلی موسوی مدیرعامل این شرکت به خبرنگار ایرنا گفت: تولید سالانه این شرکت 6 هزار تن سوله و سازه های فولادی است که 70 درصد آن به خارج از کشور از جمله قطر، ترکمنستان، عراق، قزاقستان، آذربایجان و تاجیکستان، صادر می شود.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.