به گزارش خبرنگار ایرنا این مرحله از رزمایش عصر چهارشنبه در گرگان با تجمع نیروهای جهادی و بسیجی و حضور فرماندهان ارشد سپاه استان و شهرستان و جمعی ازمدیران در مسجد امام جعفرصادق (ع) کوی انجیراب آغاز شد.
فرمانده سپاه نینوای گلستان دراین مراسم گفت: اعزام گروه های جهادی تا 29 شهریور و در تمامی 14 شهرستان استان اجرایی می شود.
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی اظهار داشت: بسیجیان نقش سازنده ای در جامعه برعهده دارند و با تکیه بر آرمان و منطق قوی برگرفته از ولایت و در راستای اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب فعالیت می کنند.
به گفته وی، بسیج همان گونه که در صحنه جنگ و نبرد اسلحه به دست گرفت، اکنون با خدمت رسانی و محرومیت زدایی تلاش دارد تا شادابی و نشاط را به فرزندان این مرز و بوم هدیه کند.
فرمانده سپاه نینوا، حفاظت از ارزش ها را مهمترین وظیفه و رسالت بسیجیان دانست و افزود: منطق بسیجی پیروی ازسید الشهدا (ع)،انقلاب اسلامی و منطق اسلام و قرآن است.
سرهنگ دوم باقر رحمانی‌ فرمانده سپاه ناحیه گرگان نیز اظهار داشت: این مرحله از عملیات درمحله هایی همچون کوی عرفان، کوی انجیراب و کوی محتشم گرگان و با حضور 50گروه جهادی برگزار می شود.
رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 از سه شنبه با حضور نیروهای بسیجی با رمز 'یا محمد رسول الله (ص)' بطور همزمان در سراسر استان گلستان آغاز شد.
این رزمایش به صورت کشوری بوده که از نهم شهریور در نقاط مختلف آغاز شده و تا 29 شهریور ادامه دارد و هر استان در تاریخ های از پیش تعیین شده رزمایش خود را برگزار می کند.
نمایش اقتدار نیروها، اقدامات محرومیت‌ زدایی در قالب کارهای عمرانی، ترمیم ومرمت منازل مناطق محروم، زیباسازی مدارس از جمله بخش های این رزمایش است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.