جلال طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فهرست 29 نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش، گفت: کی‌روش مسئول فنی تیم ملی است و نفرات مورد نظر خود را انتخاب کرد.
وی با بیان اینکه ملاک انتخاب بازیکنان تیم ملی در گذشته را نمی داند، اظهار داشت: کی روش برای انتخاب فهرست 29 نفره کنونی دلایل خودش را دارد و بهتر است در رسانه های ایرانی ابهامات به وجود آمده درباره بازیکنان دعوت شده را برطرف کند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه زمانی کی روش حاضر نشد حتی پس از عذرخواهی سیدمهدی رحمتی بابت خداحافظی اش از تیم ملی، وی را بار دیگر دعوت کند ولی سردار آزمون را که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد بار دیگر به اردو دعوت کرده است، گفت: انتظار نداشتم بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره دعوت شود؛ شاید مشکل خانوادگی سردار آزمون را حل کردند و دیگر گرفتاری خانوادگی ندارد که دوباره به تیم ملی دعوت شده است.
طالبی تصریح کرد: کمتر اتفاق می افتد بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت شود که پیشتر از آن خداحافظی کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه در مورد شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیای 2019 در امارات اضافه کرد: دیگر جام ملت ها مانند جام جهانی نیست که ببازیم و مردم به خیابان ها بیایند و شادی کنند؛ قطعاً کار سختی را پیش رو داریم.
وی با بیان اینکه انتظارات از تیم ایران به عنوان تیمی که چندین سال است عنوان اول آسیا را یدک می کشد، بسیار بالاست، گفت: باید تدابیر لازم را برای موفقیت در جام ملت های آسیا داشته باشیم‌.
اولین اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی 2018 روسیه در حالی پیگیری می‌شود که ابهامات زیادی در مورد نفرات دعوت شده به این اردو وجود دارد.
8829/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.