نوربخش فقیه عبداللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته در این زمینه 59 میلیارد و 844 میلیون ریال وام به یکهزار و 70 پرونده پرداخت شده بود.
وی عنوان داشت: در بخش تسهیلات حمایت از اشتغال استان (تبصره 18) سال گذشته تنها پنج مورد پرداختی به میزان 16 میلیارد و 580 میلیون ریال داشتیم و امسال تاکنون هیچ مورد پرونده ای ارائه نشده است.
فقیه عبداللهی با بیان این که در بخش اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زندانیان نیازمند امسال پرونده ای نداشتیم، ادامه داد: اما سال گذشته چهار مورد پرداختی داشتیم که مبلغ کل آن یک میلیارد و 362 میلیون ریال بود.
وی در ادامه به پرداخت تسهیلات ازدواج اشاره کرد و گفت: سال گذشته سه هزار و 482 مورد وام به مبلغ 360 میلیارد و 800 میلیون ریال به زوج های جوان پرداخت شد که امسال این رقم تا پایان مرداد به میزان 120 میلیارد و 600 میلیون ریال به 771 مورد پرونده بوده است.
مدیر امور شعب بانک تجارت گلستان افزود: در بخش تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی سال گذشته 70 فقره وام به میزان 11 میلیارد و 250 میلیون ریال به مددجویان کمتیه امداد و در پنج ماه نخست امسال یک میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب 11 فقره پرداختی داشته ایم.
وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال گذشته تاکنون 26 فقره وام به میزان 432 میلیارد و 525 میلیون ریال رای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و در راستای رونق تولید پرداخت شده که از محل آن یکهزار و 166 فرصت شغلی تثبیت و ایحاد شده است.
به گفته وی، بانک تجارت به صورت مشارکتی با سازمان نوسازی مدارس نیز اقدام به ساخت یک مدرسه پنج کلاسه در روستای 'ارمی آباد' از توابع شهرستان گنبدکاووس با اعتبار 2 میلیارد ریالی کرده است.
فقیه عبداللهی بدون اشاره به میزان معوقات بانکی مردم نیز گفت: این میزان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.