معاون مهندسی شرکت گاز استان گلستان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح گازرسانی به روستای چیشت خوجه لر که دارای 65خانوار جمعیت می باشد با دو میلیارد و 600 میلیون ریال به اجرا در آمده است.
بهروز موذنی افزود: با بهره برداری ازاین پروژه ،تنها دو روستا و 6 واحد صنعتی فاقد گازرسانی در شهرستان کلاله باقی مانده اند که به مناسبت هفته دولت کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاها و واحد های صنعتی مذکور نیز به زمین زده شده است.
وی اعلام کرد: با پایان عملیات گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی باقیمانده که با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال آغاز شده است، اهالی دوشهر و 120 روستا و واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان کلاله، صد درصد از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از هفته دولت و طی مراسمی با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی وفعالان صنعتی کلاله، عملیات اجرایی یک واحد تولیدی و بسته بندی آجیل در ناحیه صنعتی دهنه این شهرستان نیز آغاز شد.
فرماندار کلاله روز سه شنبه در این مراسم اظهارداشت: این طرح، نخستین واحد استاندارد و پیشرفته بسته بندی آجیل دراین شهرستان است.
محمد حمیدی اعتبار اختصاص یافته به عملیات اجرایی این پروژه را 23میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه، تخمه هندوانه وآفتابگردان تولیدی این شهرستان با برند کلاله به تمام نقاط کشور صادر خواهد شد.
فرماندارکلاله اظهارداشت: این طرح علاوه بر اینکه ارزش افزوده این صنعت را نصیب تولیدکننده و منطقه خواهد کرد، برای 14نفرنیز اشتغال پایدار ایجاد می کند.
عصر روز سه شنبه، طرح توسعه تولید مصنوعات MDF با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال و با اشتغالزایی 5 نفربا حضور فرماندارکلاله، مدیر صندوق کارآفرینی گلستان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای قودنه بالا، زاو پائین ، قره یسر و مالای شیخ گینگ لیک کلاله با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال نیز از دیگر طرح هایی بود که روز سه شنبه آغاز شد
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.