بانکپاسارگاد در چهاردهمین دوره جایزه تعالی سازمانی با موضوع «تعالی در خدمت جامعه»، موفق به دریافت تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی شد
به گزارش جماران، این بانک در ششمین سال حضور خود در این جایزه، طی فرآیند سنجش و ارزیابی تعالیسازمانی که به همت سازمان مدیریت صنعتی انجام میشود، موفق شد بهعنوان سرآمدترین شرکت در حوزه خدمات، تندیس سیمین را دریافت کند.
جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامعترین ارزیابیهای ملی در کشور است و عملکرد سازمانهایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت میکنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQMارزیابی میشود.این الگو تمام زوایای سازمانها را در نظر گرفته و رویکردها و نتایج را بهطور متوازن مورد ارزیابی قرار میدهد.
منبع: روابط عمومی بانک
کپی شد