بیمه رازی، برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.

 

به گزارش جماران، در شانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد، تندیس طلایی حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.

این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران بخش‌های تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آیین‌نامه ارزیابی عملکرد واحدهای اقتصادی، بنگاه‌های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی‌های لازم طی مراسمی به شرکت‌های برتر اهدا تندیس و گواهینامه دارد.

تندیس مورد اشاره توسط فرهاد خالقی قائم‌مقام و سرپرست بیمه رازی دریافت شد و  بهمن یزدخواستی، رییس هیات‌مدیره بیمه رازی نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیمه رازی سال‌های ۸۹ و ۹۰ موفق به دریافت گواهینامه، سال‌های ۹۱ و ۹۲ موفق به کسب تندیس برنز و سال‌های ۹۳ و ۹۴ به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه‌ای موفق به دریافت تندیس طلایی شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
کلمات کلیدی صدا وسیما
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.