بانک صادرات ایران در سومین همایش بین‌المللی کارآفرینی کسب و کار فروش در ایران که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سینرجی روسیه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد از خانواده معظم شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو تقدیر به عمل آورد.

 

به گزارش جماران، در این آیین علمی و فرهنگی که با حمایت بانک صادرات ایران و شرکت مبنا کارت برگزار شد، علی جهانی رییس روابط عمومی این بانک به پاس رشادت، فداکاری و تلاش‌های آتش‌نشانان جانفشان از خانواده‌های آنها تجلیل کرد. 

همایش یاد شده در راستای استفاده از ره‌آوردهای علمی و آخرین رهیافت‌های مراکز دانشگاهی برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی نوین در سالن همایش‌های برج میلاد و با ارایه شش سخنرانی تخصصی برگزار شد.

بانک صادرات اعلام کرد: حضور استادان بین‌الملل و نام آشنا از دانشگاه‌های معتبر خاورمیانه و همچنین کارآفرین مطرح این منطقه باعث غنابخشی به همایش کارآفرینی و استقبال گروه‌های مختلف و نخبگان علمی و دست‌اندرکاران صنایع، تجارت و بخش‌های مختلف از این رویداد علمی شده بود.

در این همایش یک روزه تندیس ویژه این همایش نیز به پاس قدردانی از نقش و جایگاه بانک صادرات ایران در حمایت از رخدادهای علمی و بر مبنای ایفای نقش در مسئولیت اجتماعی، به نمایندگی از این بانک به مهرداد مظفری معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران اعطا شد.

منبع:روابط عمومی بانک 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.