باحضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نخستین کلنگ هفته دولت امسال در روستای مادوان یاسوج مرکز این استان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون امور عمرانی، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی، سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب‌شهری استان، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، نخستین کلنگ هفته دولت امسال در روستای مادوان یاسوج برای ساخت مخزن پنج هزارمتر مکعبی بااعتبار اولیه ۳۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پنج طرح به نمایندگی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان بویراحمد گفت: اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده برای ۵۵ طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان بویراحمد یک‌هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.

علی‌محمد احمدی در حاشیه این آئین به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: از مجموع ۵۵ طرح و پروژه شهرستان بویراحمد، ۵۱ طرح افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است.

وی با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار در دهستان کاکان گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۳۵۰ هکتار و با هزینه ۴۴ میلیاردریال تسهیلات و هشت میلیارد ریال مشارکت مردمی زمینه اشتغال ۸۰ نفر و بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار را ایجاد کرد.

احمدی افزود: ۵۸ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۹۰ میلیاردریال فقط در بخش کشاورزی در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید و مردم از مزایای آن بهرمند شدند.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کارخانه تولید بتن یاسوج، توسعه کارخانه سیمان یاسوج، کارخانه تولید مصنوعات چوبی، کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف و آب‌رسانی به دهستان سپیدار و مخزن پنج میلیون مترمکعبی آب شرب یاسوج را از مهمترین طرح ‌های افتتاحی به نمایندگی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌ها در این شهرستان عنوان کرد.

احمدی، مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستای دهنو، آبیاری تحت فشار دهستان کاکان و گازرسانی به ۲۶ روستای منطقه دلی خمسیر و فاز دوم گازرسانی به لوداب را از مهمترین طرح های کلنگ‌زنی هفته دولت در شهرستان بویراحمد برشمرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت تولید بتن با ظرفیت روزانه ۹۰۰ مترمکعب و با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر نیز در اولین روز از افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال در یاسوج به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: کارخانه تولید ظروف یک‌بار مصرف گیاهی و پلاستیکی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال و اعتبار ۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال ۴۶ نفر در زمینی به مساحت یک هکتار  از دیگر طرح‌های تولیدی افتتاحی بود.

احمدی، طرح گلخانه رز در زمینی به مساحت یک‌هکتار و ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات و آورده سرمایه‌گذار و اشتغالزایی شش نفر را از دیگر طرح‌های بخش اقتصادی ذکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.