مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در پیام تسلیتی از فوت تاسف‌بار چهار فعال زیست محیطی در آتش جنگل‌های " سلسی و پیله " شهرستان مریوان استان کردستان اظهار نگرانی و تاسف کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محسن جعفری نژاد مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در پیجان باختن تعدادی از فعالان زیست محیطی مریوان استان کردستان نوشت:‌ حادثه جانکاه از دست دادن 2 نفر از کارکنان خدوم منابع طبیعی شهرستان مریوان به همراه 2 نفر دیگر از فعالان زیست محیطی انجمن سبز مریوان در اطفاء حریق جنگلهای سلسی و پیله کردستانموجب اندوه بسیار اینجانب و تمامی مردم دلسوز استان کهگیلویه وبویراحمد شده است.

 بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار این عزیزان درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسؤولیت در برابر محیط زیست است.

جنگل‌های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و ازخودگذشتگی بسیاری می‌خواهد که این دلیرمردان با جان خود بر آن صحه گذاشتند و بدون شک روح پرافتخار آنان بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان کردستان و سراسر کشور تا ابد جاری است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد و 22 شبکه زیست محیطی و منابع طبیعی استان، ضمن ابراز تأثر عمیق از این حادثه  و تسلیت به خانواده‌های این عزیزان با بازماندگان خانواده های این شهدای طبیعت  ابراز همدردی می نمایم.

از درگاه خداوند برای این شهیدان طبیعت طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های داغ دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.