2 نوجوان یاسوجی به نام‌های امید صفدری و رامین رحمانی از تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۹۷ از خانه خارج شده‌اند و تاکنون اطلاعی از آنها در دست نیست که سبب رواج شایعاتی در فضای مجازی استان شده است.
سرهنگ بیت الله محمد پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی افراد مغرض با سو استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار انواع شایعات و مطالب جعلی می‌کنند که این کار تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود که این شایعات سبب نگرانی خانواده 2 نوجوان یاسوجی شده است.
وی افزود: مفقودی این 2 نوجوان مشکل امنیتی سیاسی نبوده بلکه طبق شواهد و تشکیل پرونده در این زمینه و اعلام مفقودی از سوی خانواده این 2 نوجوان تا این لحظه خبری از آن‌ها در دست نیست.
سرهنگ محمد پور بیان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ای که دارد اقدامات لازم را با جدیت و حساسیت انجام می‌دهد و پرونده مفقودی این 2 نوجوان باز است اما همچنان ردی از آن‌ها در دست نیست.
وی بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب از شهروندان درخواست کرد برای کسب اخبار به منابع رسمی مراجعه کرده و همچنین در صورت مشاهده شایعات با خودداری از انتشار چنین مواردی در ناکام ماندن توطئه بدخواهان و افراد مغرض سهیم باشند.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.