در پی انتشار گفت‌وگوی ایلنا با رئیس جهاد کشاورزی دنا درباره کشت ماری جوانا در استان کهگیلویه و بویر احمد، وی توضیحاتی پیرامون این خبر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فضل الله آذرفر گفت:‌ در روستای حسن آباد دارشاهی از توابع کهگیلویه و بویر احمد تنها دو گلخانه وجود دارد که یکی از آنها به دلیل  عدم توانایی صاحب آن در پرداخت تسهیلاتی که از  کمیته امداد استان به مبلغ حدود 300 تا 400 میلیون تومان دریافت کرده با مشکل قضایی روبرو شده و از 3 سال گذشته تاکنون تعطیل است.

وی افزود: البته این بدین معنا نیست که صاحب این گلخانه همان فردی است که به کشت ماری جوانا در این گلخانه اقدام کرده‌است.

وی گفت: از وجود گلخانه دیگر نیز بی‌خبرم.

آذر‌فر در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به این موضوع در حیطه اختیارات من نیست، افزود: اطلاع‌رسانی درباره کشت هرگونه مواد مخدر در هر جای کشور و برخورد با عا‌ملان آن نه تنها در حیطه اختیارات من نیست و وظیفه نهادهای قضایی و انتظامی است.

 آذرفر در پایان افزود: «کاشت این گیاه هیچ ارتباط موضوعی با تسهیلات اعطایی از طرف کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان نداشته و ندارد .کاشت این گیاه نیز در حال پیگیری قضایی بوده و در حال رسیدگی است. »

از طرف دیگر روابط عمومی کمیته امداد استان نیز در تماس تلفنی با خبرنگار ایلنا در واکنش به این خبر گفت: « طرح اجرایی مربوطه هیچ ارتباطی با طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان و شهرستان ندارد و طرح مذکور در مجاورت طرح اشتغالزایی این کمیته است. »

در روزهای گذشته دادستان شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از  کاشت ماری جوانا برای اولین‌بار در این شهرستان گزارش داد  که  اکنون  این موضوع در حال پیگیری‌های قضایی است.

ملک حسینی تاکید کرد کشت ماری جوانا در هفت هکتار در شهرستان دنا صحت ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.