سرهنگ کیقباد مصطفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با رصد خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک دستگاه پژو 405 از یکی از استان های جنوبی کشور و عبور از یکی از محور های مواصلاتی شهرستان بویراحمد با هماهنگی مرجع قضایی خودروی مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن 78 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی افزود: در عملیاتی دیگر در منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد مقدار هفت کیلو گرم تریاک از یک خودروی پژو پارس کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
سرهنگ کصطفایی بیان کرد: در جاده یاسوج به اصفهان نیز 9 کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سمند کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
وی عنوان کرد: سه قاچاقچی دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
چهار هزار و 71 کیلو گرم آن ماده مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شده‌اند.
در سال 1395 چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.