به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هرگونه اقدام نظامی دشمنان علیه نظام و انقلاب به ضرر خودشان پایان می یابد و از آنجا که ملت ایران وفادار و فداکار هستند هرگز نمی توان آنان را شکست داد.
وی افزود: آمریکا با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب درصدد اعمال تحریم های جدید علیه ایران اسلامی است که به لطف الهی این توطئه شوم نیز با شکست مواجه می شود.
امام جمعه موقت یاسوج با تبریک 18 ذیحجه عید غدیرخم، بیان کرد: ابن روز از اعیاد مهم اسلامی محسوب می شود و دلیل اهمیت آن نیز انتخاب ولی و سرپرست برای مدیریت جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی صدر خواستار برگزاری باشکوه جشن های عید غدیرخم امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد شد و عنوان کرد: نباید در این برنامه ها تنها به نصب بنر، پوستر و پلاکارد یا توزیع شربت و شیرینی اکتفا کرد بلکه لازم است اهمیت و جایگاه ولایت فقیه بیش از پیش برای مردم استان تبیین شود.
وی با اشاره به هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر، ابراز داشت: این 2 شهید بزرگوار سربازان مجاهد نظام و انقلاب و پرورش یافته مکتب اسلام، اهل بیت (ع) و امام خمینی (ره) بودند.
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: ویژگی های برجسته و منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر شامل ساده زیستی، مردمی بودن، اخلاص، ولایتمداری، خدمت به مردم، حفظ بیت المال و پرهیز از اشرافی گری بود.
وی اظهار داشت: مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید هر چه بیشتر از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.