خداداد افشاریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «روح الله شریفی» به عنوان داور و «محمد راهی» به عنوان کمک داور، در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قضاوت می کنند.
وی افزود: «روح الله شریفی» به عنوان داور تیم های استقلال خوزستان و سپید رود رشت و «محمد راهی» به عنوان کمک داور دوم تیم های فولاد مبارکه اصفهان و تراکتور سازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قضاوت می کنند.
افشاریان بیان کرد: دیدار 2 تیم استقلال خوزستان و سپید رود رشت روز جمعه دوم شهریورماه و از ساعت 20 و 15 دقیقه در استادیوم غدیر اهواز برگزار می شود و تورج عیوض محمدی از زنجان و حمید سبحانی از اصفهان به عنوان 2 کمک داور شریفی را کمک می کنند.
وی عنوان کرد: «محمد راهی» کمک داور گچسارانی لیگ برتر کشور به عنوان کمک داور دوم، روز جمعه بازی حساس تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز را قضاوت می کند.
سرپرست هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بازی روز جمعه دوم شهریور ماه سال جاری و از ساعت 20 در استادیوم نقش جهان اصفهان و با قضاوت سید حسین زرگر از سمنان برگزار می شود و رضا سخندان از خراسان رضوی و محمد راهی از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان 2 کمک داور این بازی حساس از سوی کمیته داوران برای این بازی انتخاب شده اند.
افشاریان همچنین از حضور خود بعنوان ناظر داوری تیم های پدیده مشهد و پیکان تهران خبر داد و ابراز داشت: این بازی روز جمعه دوم شهریورماه و از ساعت 19 و 45 دقیقه برگزار می شود .
وی افزود: حسن اکرمی بعنوان داور و محمد رضا ابوالفتحی و ایوب غلام زاده 2 کمک داور این بازی در امر قضاوت حسن اکرمی را کمک می کنند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.