نمایند بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد که بیکاری به ابرچالشی در کشور تبدیل شده و حوزه انتخابیه وی هم دچار این ابرچالش هست.

غلام‌محمد زارعی در نشست خبری در محل فرمانداری دنا در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای کاهش نرخ بیکاری در بویراحمد و دنا دارید؟ اظهارداشت: متاسفانه بیکاری در کشور به یک ابرچالش تبدیل شده و متاسفانه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا با وجود این ابرچالش تلاش کردیم این نرخ افزایش پیدا نکند.

وی با بیان اینکه با فعال شدن پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شاهد رشد نرخ بیکاری مثل سایر استان‌های کشور نیستیم، ادامه داد: با ریزش نیروی کار در این شهرستان‌ها مواجه نیستیم.

نمایند بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز بیش از ۳۰۰ نفر براساس آزمون بکارگیری خواهند شد.

زارعی در بخشی از سخنان خود سوال و استیضاح را حق نمایندگان مجلس دانست و اظهارداشت: سوال از رییس جمهور اعلام وصول شده و امیدواریم رییس‌جمهور به مجلس بیاید و پاسخگوی سوالات باشد.

وی گفت: دولت‌ها همواره مورد تایید رهبری انقلاب بوده‌اند زیرا که دولت‌ها برآمده از آرای مردم هستند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه موافق ساخت سد خرسان در حوزه انتخابیه خود نیستم، ادامه داد: این سد قرار است برق و انرژی تولید کند و البته بخشی از مناطق حوزه انتخابیه در دهانه این سد قرار دارد.

زارعی گفت: در حوزه زیرساختی خاصه در حوزه راهسازی اعتبارات کلانی برای شهرستان‌های بویراحمد و دنا تخصیص یافته و در بخش مارگون امسال ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است‌

وی افزود: بحث تغییر مسیر هواپیمایی یاسوج در شورای‌عالی فضایی کشور طرح و امیدواریم این مسیر تغییر کند و البته الان برای پروازهای جت مشکلی نیست.

نمایند بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج به‌زودی از سر گرفته می شود و درحال پیگیری برای این موضوع هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.