به گزارش ایرنا، سهراب بنام روز پنجشنبه در بازدید از برخی طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی یاسوج 3 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 100 میلیارد ریال از این میزان مربوط به سال 1396 و مابقی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
وی تصریح کرد: حدود 11 هکتار زمین در قالب 196 قرارداد صنعتی و صنفی در مدت یک سال گذشته تاکنون واگذار شده که از این تعداد 122 مورد مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی و مابقی نیز طرح‌های صنعتی بوده است.
بنام میزان اشتغال برای این تعداد 196 طرح صنعتی و خدماتی و صنفی را 948 نفر ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 39 طرح صنعتی و خدماتی با سرمایه گذاری 550 میلیارد ریال و اشتغالزایی 271 نفر از این تعداد مربوط به پنج ماه گذشته بوده است.
بنام ادامه داد: 20 طرح صنعتی و صنفی ظرف سال گذشته و چهار ماه امسال در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.
وی سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها را به ترتیب 266 نفر و 354 میلیارد ریال ذکر کرد.
بنام تاکید کرد: بر اساس هدف گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی 25 طرح صنعتی و خدماتی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
بنام یادآور شد: هم اینک 117 طرح صنعتی، خدماتی و صنفی در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان در حال اجراست که سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این تعداد طرح به ترتیب 2 هزار نفر و 2 هزار و 230 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 55 درصد از سهم سرمایه گذاری و بیش از 74 درصد سهم اشتغال حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص دارد.
وی تعداد شهرک‌های صنعتی فعال در کهگیلویه و بویراحمد را 13 مورد ذکر کرد و گفت: تعداد کل واحدهای به بهره برداری رسیده در این نواحی و شهرک‌ها 303 مورد است.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.