به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یاسوج، اظهار داشت: جوانان امروز باید بدانند که چه تحولی در کشور رخ داده و چگونه انقلابی شکل گرفته است که این مهم با تبیین و توصیف مناسب و استفاده از ابزار دقیق تبلیغ به دست می آید.
وی افزود: انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها و در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و در عرصه بین المللی تحول ایجاد کرده است.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: این انقلاب در دوران سیاهی شکل گرفت در زمانی که بسیاری بر این گمان بودند که اسلام در حال نابودی است اما ناگهان با تدبیر یک انسان و همراهی مردم به وجود آمد.
وی عنوان کرد: توصیف انقلاب اسلامی نیازمند مولفه هایی از جمله واقعیت گرایی، شناخت زبان مخاطب و استفاده از زبان مناسب، جرات و جسارت دفاع تمام عیاراز آرمان های انقلاب و ارائه پاسخ های معقول به افراد جامعه است.
ملک حسینی اظهار داشت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب به دنبال برجسته کردن مشکلات ایران و محدود جلوه دادن موفقیت های آن در چهار دهه اخیر هستند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:: توطئه های روز افزون دشمنان بر ضد ملت ایران ضرورت برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش آشکار می کند و این زمان فرصتی مناسبی برای بیان موفقیت های کسب شده توسط انقلاب اسلامی است.
وی ابراز داشت: شعار برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: محور برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد تبیین دستاوردهای انقلاب، ارائه کارنامه عملکرد 40 ساله نظام و پاسخ به سئوال ها و شبهات نسل جوان است.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: هم اینک در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شبهات گسترده ای توسط دشمنان در حال ارائه شدن به جوانان این مرز و بوم است که باید با تبیین و توصیف درست از انقلاب توطئه های دشمن را خنثی کرد.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی بوده و در خط مقدم عرصه تبلیغات اسلامی است و به عبارتی نقش موذن انقلاب را ایفا می کند.
وی با اشاره به اقدامات فراجناحی این نهاد ابراز داشت: تاکنون نیز تلاش شده که انسجام در میان جناح های مختلف سیاسی حفظ شود.
شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد دارای 12 کارگروه و زیرمجموعه است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.