سید حمدالله اکوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش یک روزه از ساعت 11 صبح در سالن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج آغاز می شود.
وی افزود: وحید گرجی مؤسس نخستین شرکت دانش‌ بنیان حوزه گیاهان دارویی در کشور میهمان ویژه این همایش است.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گرجی در حوزه‌ های کارآفرینی و خودکفایی از طریق ظرفیت گیاهان دارویی کارنامه موفقی در کشور دارد.
اکوانی عنوان کرد: جمعی از مسئولان استانی، دانشجویان، دانش آموزان، سرآمدان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش شرکت می کنند.
وی ابراز داشت: این همایش با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار می شود.
اکوانی مهمترین اهداف برگزاری این همایش را آشنایی مردم و مسئولان اجرایی با فعالیت نخبگان، مخترعان و سرآمدان، مستندسازی فعالیت‌ های آنان و ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین جامعه و نخبگان اعلام کرد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رسالت‌ های مهم بنیاد نخبگان کشور و این استان الگوسازی و معرفی روزافزون نخبگان، مخترعان و سرآمدان است و در این راستا نیز تکریم و مستندسازی فعالیت‌ های آنان انجام می شود.
اکوانی اظهار داشت: معیار بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی و تکریم نخبگان، مخترعان و سرآمدان این استان آیین ‌نامه ها و دستورالعمل ‌های ملی است.
وی افزود: بر اساس تعاریف بنیاد ملی نخبگان واژه‌ های نخبه، سرآمد و مستعد دارای بار معنایی خاصی هستند و نخبه و سرآمد فردی است که منشأ اثر در جامعه باشد.
اکوانی بیان کرد: در آینده نزدیک روند الگوسازی و معرفی نخبگان، مخترعان و سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری می گیرد.
وی عنوان کرد: هر جامعه ‌ای که قدردان داشته ‌ها و منابع انسانی خود باشد در راستای نخبه پروری حرکت کرده و آثار مثبت تکریم نخبگان، مخترعان و سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آینده‌ نه‌ چندان دور خود را نشان می دهد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.