سید عبدالحسین افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از سه هزارو 500 مشترک در این روستاهای این استان از اینترنت پرسرعت خانگی بهره مند هستند.
وی بیان کرد: تاکنون یکهزارو 651روستای این استان به انواع ارتباطات مخابراتی مجهز شده اند.
افتخاری ابراز کرد: از این تعداد 331روستا دارای تلفن ثابت در منزل، 951روستا دارای تلفن همراه اول و 57روستا دارای اینترنت پرسرعت می باشند و باقی روستاها توسط سایر خطوط مخابراتی پشتیبانی می شوند.
افتخاری تصریح کرد: یکهزارو 705کیلومتر فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ایجاد شده که از این مقدار 572 کیلومتر فیبرنوری روستاهاست.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 84 روستای در مناطق صعب العبور این استان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره مند نیستند.
وی از اجرای طرح «غزال» اینترنت شرکت مخابرات ایران با سرعت و زمان استفاده بیشتر اشاره کرد و گفت: این سرویس‌ها شامل افزایش سرعت تا چهار برابر بدون افزایش تعرفه برای قراردادهای یک‌ساله، افزایش سرعت تا 2برابر بدون افزایش تعرفه بدون قراردادهای ۶ ماهه، افزایش زمان استفاده مشتری به میزان یک ماه به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد و بدون دریافت هزینه اضافی است.
افتخاری افزود: تمام دارندگان خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، کلیه مشتریان فعال و غیرفعال ADSL مخابرات و همچنین مشتریان جدید می‌توانند از این طرح استفاده کنند.
افتخاری هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمت بیشتر به مشتریان شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید اعلام کرد و افزود: سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به مشتریان با شرایط ویژه و بدون افزایش تعرفه ارائه می‌شود.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.