محمد حبیبی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان 15 مرداد ماه راهی مالزی می شوند و پس از برگزاری اردوی سه روز در این کشور، 19 مرداد ماه عازم جاکارتا خواهند شد.
مسابقات هندبال آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 13 تیم از 22 مرداد ماه آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در گروه A مسابقات با مالزی و قطر همگروه است و در نخستین دیدار خود 24 مرداد ماه به مصاف مالزی می رود.
امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی ، محسن باباصفری ، سید علیرضا موسوی ، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، احسان ابوئی و شاهو نصرتی دیگر بازیکنان حاضر در این مسابقات هستند.
وی همچنین از حضور 6 بازیکن بانوان نفت و گاز گچساران در چهارمین اردوی تیم ملی زنان ایران خبر داد.
حبیبی نژاد تصریح کرد: ستاره رحمانیان،نوریه عباسی، فاطمه خلیلی،راضیه جانباز،بهاره ایزد گشتسب و سونا بیداد بازیکنان نفت و گاز این شهرستان هستند که در اردوی آماده سازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در بازی های آسیایی ژاپن شرکت می کنند.
چهارمین اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا ژاپن از تاریخ 18 تا 24 مرداد در تهران برگزار می شود که 25 بازیکن به این مرحله از اردو دعوت شدند.
باشگاه نفت و گاز گچساران در سال 1396 با درخشش زنان و مردان مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ های برتر زنان و مردان ایران را کسب کرد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.