به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بسته شدن گلوگاه های بروز فساد مالی و بکارگیری مسئولان اجرایی توانمندتر برای کاهش مشکلات اقتصادی از دیگر مطالبه های به حق مردم هستند.
وی افزود: نوسانات قیمت ارز و آشفتگی فعلی موجود در بازار کشور از جمله توطئه های بابرنامه و حساب شده دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: هدف اصلی دشمنان در این راستا اعتمادزدایی مردم از مسئولان اجرایی و اعتبارزدایی نظام بین مردم است که به لطف الهی هیچ کدام از آنها محقق نخواهند شد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: مردم پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و دشمنان نیز به دنبال تضعیف چنین پشتوانه ای هستند.
وی ابراز داشت: اندیشمندان جهان اسلام موضوع مهم حقوق بشر اسلامی را برای مقابله با حقوق بشر دروغین آمریکایی مطرح و پیگیری کنند.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: هم اینک وحشیانه ترین نقض حقوق بشر توسط آمریکا و متحدانش در برخی کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، یمن، عراق و سوریه در حال ارتکاب است.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهار داشت: برائت از مشرکان مهمترین برنامه مناسک حج و از اصول خدشه ناپذیر آن است که هر سال باشکوه تر از قبل توسط حجاج ایرانی و دیگر کشورهای مسلمان در سرزمین وحی برگزار می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.