به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید از شجاعت، جسارت و تعهد شهید محمود صارمی الگو گرفته و با سرسختی و شجاعت اخبار را به مردم منعکس کنند.
شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان عنصری جوان و خدمتگزار در راه حق و حقیقت به دست طالبان به شهادت رسید.
صفایی با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، مسائل و مشکلات مردم افزود: خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی باید با دقت نسبت به انعکاس اخبار اقدام کنند.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان گفت: خبرنگاران صادقانه مطالبات مردمی را برای اجرایی شدن امور پیگیری کنند.
صفایی در ادامه به اهداف سیاسی دشمنان در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان به ویژه آشوبگرانی که متصل به خارج کشور هستند، آرامش، امنیت و پیشرفت ملت ایران را نشانه گرفته که هوشیاری مردم برای خنثی سازی این توطئه‌ها نیاز است.
وی ادامه داد: هم اکنون در کشور با حرکت‌هایی به نام گرانی که مورد سوء استفاده دشمنان برای رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند مواجه شده‌ایم.
صفایی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند با فشارهای اقتصادی مردم را در مقابل نظام قرار دهند و امنیت کنونی کشور را با دست مردم از بین ببرند گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در شرایط سخت نشان داده‌اند که همیشه هوشیار هستند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.