به گزارش ایرنا، رضا شریفی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گچساران افزود: تخلفات انجام شده به ارزش یک میلیارد و 375 هزار و 400 ریال برآورد شده که اقدامات قانونی مناسب برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته است.
وی بیان کرد: هفت هزار و 64 واحد صنفی در این شهرستان امسال مورد بازرسی قرار گرفت و گفت: بیشترین تخلف اصناف گچساران گران فروشی و درج نشدن قیمت بر روی کالا است.
فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که در راستای جلوگیری از سوء استفاده از شرایط کنونی این نظارت‌ها بیشتر و اصولی‌تر صورت گیرد.
عبدالرحیم رحیمی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به روش‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.
رحیمی افزود: این روزها به دلایل مختلف شاهد افزایش نرخ برخی از کالاها در بازار هستیم تا جایی که در این روند اجناس تولید داخل نیز روز به روز در حال افزایش بی رویه به بهانه‌های مختلف است.
وی بیان کرد: 20 بازرس از سوی فرمانداری برای کنترل قیمت‌های بازار انتخاب شده که در صورت مشاهده تخلفی از طرف فروشنده و یا صنفی طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
رحیمی با اشاره به گرانی آب جوش در بازار گچساران افزود: متأسفانه برخی از افراد با سوء استفاده از وضعیت موجود اقدام به افزایش قیمت برخی از اجناسی می‌کنند که هیچ ربطی با بازار ارز و دلار و وضعیت اقتصادی موجود ندارد.
وی از متولیان امر خواست تا با نظارت و برگزاری نشست‌های مختلف در تنظیم بازار کمک کنند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.