کارشناس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در بین شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور رتبه برتر اطلاع رسانی را کسب کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم دکتر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از اساتید برجسته حوزه خبر در دانشگاه‌های‌تهران در لوح تقدیری از کسب رتبه‌برتر اطلاع‌رسانی"ضرغام علی‌بازی" کارشناس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور تقدیر کرد.

در لوح تقدیمی که به امضای خانم دکتر صدیقه ببران مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو رسیده است، آمده:‌

همکار ارجمند جناب آقای ضرغام علی بازی

خبرنگار محترم شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی است که صنعت آب و برق بدان مفتخر است و امتداد این خط خدمت، جز با اطلاع رسانی دقیق و به هنگام ممکن نخواهد بود.

از شما همکار گرامی که با مسئولیت‌پذیری، تمام توان و دانش خود را در راستای همکاری مجدانه با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو بکار گرفته‌اید و در گروه توزیع نیروی برق حایز رتبه برتر شده‌اید، سپاسگزارم؛ تلاش‌تان را ارج می نهم و آرزومند کامیابی روزافزونتان هستم.

صدیقه ببران- مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ضرغام علی بازی کارشناس روابط عمومی این شرکت دارای سابقه رسانه ای بیش از 17 سال است.

وی هم اکنون سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.