به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر روز شنبه در نشست شورای اداری بخش کبگیان بویراحمد اظهار داشت: خدمات و دستاوردهای نظام به درستی توسط مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد تبیین نشده است.
وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در مقابل نیز برای خنثی کردن توطئه های شوم آن در کشور به طور مطلوب و شایسته عمل نشده است.
امام جمعه چیتاب با اشاره به اینکه امروزه یکی از برهه های حساس تاریخ ایران است، بیان کرد: وحدت و انسجام مهمترین نیاز کنونی جامعه محسوب می شود.
حجت الاسلام وحدانی فر عنوان کرد: تجربه نشان داده که هرگاه اتحاد، انسجام، استقامت و تعامل بین ملت ایران وجود داشته توانسته اند از گردنه های دشوار با موفقیت عبور کنند.
وی ابراز داشت: مردم از کمبودها و نداشته ها ناراضی نیستند بلکه آنچه بیش از همه آنها را رنج می دهد تبعیض ها و وعده های عمل نشده است.
امام جمعه چیتاب گفت: چنانچه شرایط کنونی کشور و مشکلات موجود آن برای مردم بیان شود آنها نیز به نحو احسن همکاری و مشارکت خواهند کرد.
حجت الاسلام وحدانی فر اظهار داشت: ملت ایران قدرشناسی و وفاداری خود به نظام و انقلاب را همواره نشان داده و به اثبات رسانده اند.
وی کشاورزی را یکی از ظرفیت های مهم بخش کبگیان دانست و افزود: توسعه باغ ها و ارائه آموزش های لازم به کشاورزان این بخش ضروری به نظر می رسد.
حجت الاسلام وحدانی فر بیان کرد: جاده ورودی شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان نیازمند ساماندهی است و مشکل آنتن دهی تلفن همراه نیز در این بخش برطرف شود.
بخش کبگیان بویراحمد به مرکزیت شهر چیتاب با حدود 12 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
7535/3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.