به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این مقام آمریکایی تورم و گرانی کنونی حاکم در ایران را نتیجه فساد اقصادی در کشور معرفی کرده است.
وی افزود: لازم است که مسئولاان اجرایی کشور و مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین متقن راه های بروز فساد مالی را بسته تا بهانه به دست دشمنان داده نشود.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه آمریکا همواره ایران اسلامی را به حمایت از تروریسم محکوم می کند، بیان کرد: این در حالی است که ایران مخالف اصلی تروریسم بوده و در مقابل نیز آمریکا علاوه بر ایجاد گروهک های تروریستی به ویژه داعش از آنان پشتیبانی همه جانبه می کند.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به تازگی قانونی را علیه فلسطینی ها تصویب کرده که برخی از بندهای آن شامل لغو کامل نام فلسطین، اقامت یهودیان سراسر جهان در این کشور اسلامی، تصمیم گیری و تعیین سرنوشت آن توسط یهودیان و برچیده شدن زبان عربی در فلسطین و جایگزینی زبان عبری است.
وی ابراز داشت: باید کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر خود اقدام به مخالفت جدی با این قانون ننگین کنند.
امام جمعه موقت یاسوج پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و به امامت آیت الله طالقانی را یادآور شد و گفت: این اقدام مهم از دستاوردهای برجسته نظام و انقلاب بود که به فرمان امام خمینی (ره) انجام شد.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان پایگاه معنوی و سیاسی مردم جایگاه ارزنده ای دارد و از آثار و برکات متعددی نیز برخوردار است.
وی افزود: مصرف برق و آب در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بالاست در حالی که به دلیل کاهش نزولات جوی میزان تولید هر دوی آنها با مشکل مواجه شده است.
حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: لازم است که مردم کهگیلویه و بویراحمد صرفه جویی در مصرف برق و آب را مورد توجه جدی تر قرار داده و از اسراف نیز بپرهیزند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.