به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان افزود: دشمنان نظام و انقلاب وقتی دیدند توان رؤیایی با محور مقاومت در جنگ سخت را ندارد تمام تلاش خود را برای ضربه زدن از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه کشور بکار بسته‌اند.
وی بیان کرد: دشمن در صدد است با ایجاد جنگ اقتصادی اغتشاش در سطح کشور ایجاد کند به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.
صفایی اظهار داشت: دشمنان هم اکنون جنگ اقتصادی علیه کشورمان به راه انداخته‌اند و در شرایط کنونی همه باید خود را برای مقابله با آن آماده کنیم.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان به گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: تورم فشار زیادی بر مردم و قشر ضعیف جامعه وارد کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به نارضایتی اقشار مختلف جامعه از وضعیت اقتصادی کنونی کشور ضروری است متولیان امر با برنامه ریزی و همکاری لازم به فکر مهار گرانی و تأمین اجناس ضروری مردم باشند.
صفایی تصریح کرد: پیشگیری از گرانی‌ها و توجه عملی مسئولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار برای مهار تورم است.
وب در بخش دیگر از سخنان خود حج را عامل وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان اعلام کرد و گفت: امید است در سال جاری شاهد حجی باشکوه و آبرومند از سوی زائران ایرانی باشیم.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.