به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی شامگاه سه شنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: حساسیت مقطع کنونی تاریخ ایران و سوء استفاده دشمنان از مشکلات کشور برای ایجاد نارضایتی بین مردم از دیگر دلایل لزوم برگزاری هر چه مطلوب تر این آیین است.
وی افزود: شعار برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است و مدیران اجرایی نیز رسالت سنگینی برای تحقق آن بر عهده دارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: باید در این برنامه ها و جشن ها زمینه برای ایجاد شور، نشاط و امید هر چه بیشتر در جامعه و بین مردم فراهم شود.
لطفی عنوان کرد: دشمنان دارای امکانات و ابزارهای تبلیغاتی متعدد از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای شبهه افکنی علیه کشور و ملت ایران هستند و می توان با روشنگری لازم در مورد خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب جلوی این توطئه ها ایستاد و با آنها مقابله کرد.
وی ابراز داشت: محور برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد باید شامل تبیین دستاوردهای انقلاب، ارائه کارنامه عملکرد 40 ساله نظام و پاسخ به سئوال ها و شبهات نسل جوان باشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: این اقدام های مهم نوعی دفاع مقدس تمام عیار در برابر استکبار جهانی و به ویژه آمریکاست.
لطفی اظهار داشت: تلاش ها و فعالیت ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از یک سال قبل توسط شورای هماهنگی انقلاب اسلامی کشور آغاز شده و رویکرد اصلی برنامه ها و جشن ها نیز تبیینی خواهد بود.
وی افزود: نسل جوان را باید در مقابل شبهه افکنی ها و سیاه نمایی های دشمنان واکسینه کرد زیرا این قشر دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده و لازم است که با مطالب مستدل، منطقی و باورپذیر آنان را اقناع کرد.
لطفی بیان کرد: دشمنان به صراحت اعلام کرده اند که اجازه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایران داده نمی شود اما به لطف الهی انقلاب پویاتر و بالنده تر از قبل پله های پیشرفت و ترقی را می پیماید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برنامه ها و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طرز باشکوهی در نقاط مختلف این استان برگزار شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد دارای 12 کارگروه زیرمجموعه است.
وی افزود: این کارگروه ها شامل رسانه و فضای مجازی، علمی و فناوری، دفاعی و بسیج مردمی، اقتصادی، ورزش و جوانان، تشکل های مردم نهاد، ایثار و شهادت، روستا و محرومیت زدایی، فرهنگی و هنری، بهداشت، درمان و سلامت، زنان و روحانیت است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.