به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروزه مدیران و مسئولان اجرایی باید نسبت به مشکلات عمومی کشور درک عمیق داشته باشند.
وی از موضع منفعلانه و رخوت و سستی در بین برخی مدیران و مسئولان اجرایی استان انتقاد کرد و یادآور شد: هر مسئول اجرایی باید خود را با شرایط، دستورالعمل‌ها و رویه‌های جدید اداری تطبیق دهد.
احمدی بیان کرد: بسیاری از نارضایتی‌ها و فضای تخریب‌ها و شائبه‌های مختلف علیه دولت و مسئولان نظام در نتیجه رخوت، بی برنامگی و سهل انگاری مدیران به وجود می‌آید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کوتاهی و سهل انگاری مدیران و مسئولان و مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این استان برای بیان عملکردها، دستاوردها و خدمات دولت و نظام مشهود است.
وی ادامه داد: با توجه به بررسی و رصد روزانه دستگاه‌های اجرایی اطلاعات روی پورتال‌های خبری و سایت برخی دستگاه‌های اجرایی با گذشت بیش از 20 روز هنوز به روزرسانی نشده است.
احمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد را موظف کرد با هماهنگی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری مجموعه مدیران و روابط عمومی‌هایی که در بیان عملکرد و دستاوردها دولت کوتاهی می‌کنند تا آغاز هفته دولت ارزیابی و به استاندار گزارش دهد.
وی ابراز داشت: افزون بر 5 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی تنها در حوزه آب در این استان در حال اجرا است و برای نخستین بار آن هم در شرایط خاص دولت تخصیص اعتبارات عمرانی در سال 96 در این استان به بیش از 52 درصد رسیده است.
احمدی با بیان اینکه رویه فعلی اجرایی و مدیریت برخی مسئولان و مدیران در این استان با شرایط موجود و خاص کشور برای برون رفت از مشکلات و چالش‌ها همخوانی ندارد، گفت: مهم‌ترین شاخص ارزیابی دستگاه‌های مختلف اجرایی رضایتمندی مردم است.
وی افزود: مدیران منفعل و افرادی که توان اجرایی لازم و همراه شدن با وضعیت موجود را ندارند باید یا خود را اصلاح و همراه شرایط فعلی کشور کنند و یا کنار بروند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته ظرفیت‌ها و توان کشور جمهوری اسلامی برای مقابله با هر بحران و شرایطی بالا است و بدون شک با درایت رهبری فرزانه و وحدت و انسجام ملی از این گردنه سخت نیز عبور خواهیم کرد.
احمدی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق ندارد به افتراق و انشقاق بین مسئولان، دلسوزان و ارکان نظام دامن بزند، افزود: باید واکنش و رویکرد منطقی، دلسوزانه و متعهدانه سردار قاسم سلیمانی را در شرایط فعلی کشور برای ایجاد وحدت و انسجام سرلوحه و الگوی واقعی خود قرار دهیم.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.