به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: افزون بر 500 میلیارد ریال از این میزان هزینه بهسازی و ساخت جاده های روستایی و حدود سه هزار و 500 میلیارد ریال نیز در حوزه راه های اصلی هزینه شده است.
وی تصریح کرد: ساخت و بهسازی بیش از 75 کیلومتر جاده روستایی و حدود 50 کیلومتر جاده اصلی در منطقه محروم و دورافتاده لوداب که همواره یکی از دغدغه ها و خواسته های اصلی مردم این منطقه بوده در شرایطی که دولت با کمبود شدید منابع مالی و اعتباری مواجه بوده ،قابل تحسین است.
بخش لوداب بویراحمد با جمعیتی افزون بر 14 هزار نفر در حدود 60 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
زارعی اظهار داشت: هم اینک نیز افزون بر 15 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های گوناگون در شهرستان های بویراحمد و دنا در حال اجراست.
وی ادامه داد: البته برخی مدیران و مسئولان در دستگاه های مختلف هنوز خود را با شرایط موجود کشور و ضرورت مدیریت جهادی برای غلبه بر بحران ها و مشکلات موجود تطبیق نداده اند که همین امر تا حدودی موجب نارضایتی و نگرانی مردم را فراهم کرده است.
نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه یکی از مهمترین نیازهای کشور برای غلبه بر مشکلات و نارضایتی ها حفظ انسجام و وحدت میان همه ارکان نظام و هماهنگی بیشتر مدیران و مسئولان با مردم است.
وی ابراز داشت: مدیریت و غلبه بر برخی چالش ها و مشکلات عمومی کشور همچون مساله کم آبی و خشکسالی
نیازمند درک عمیق مردم و مسئولان است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.