پیام اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان تأمین اجتماعی یاسوج از برنامه‌های آینده برای ارتقای خدمات درمانی در این استان است.
اکبری تصریح کرد: اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از طرح‌های مهم تقویت زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است که هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهد شد.
وی اظهار کرد: براساس این طرح بیمارستان شهدای گمنام که هم اکنون 64 تخت دارد به 96 تخت افزایش خواهد یافت.
وی افزود:بخش‌های ارتوپدی، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و سونوگرافی از بخش‌های اضافه شده این بیمارستان ظرف سه سال گذشته بوده است.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای این طرح تمام بخش‌های تخصصی مورد نیاز بیمه شدگان ایجاد می‌شود.
اکبری با بیان اینکه کلینیک درمانی گچساران در زمینی به مساحت پنج هزار و 700 متر مربع در سه طبقه در حال احداث است گفت: این طرح 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ابراز داشت: توسعه کلینیک درمانی شهر دهدشت از دیگر برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی این استان است که مجوزهای آن اخذ شده و 600 متر زمین نیز به آن اختصاص یافته است.
اکبری بیان کرد: دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد حدنصاب جمعیتی را برای ایجاد مراکز درمانی کسب نکرده‌اند.
وی گفت: شهرستان دنا 16 هزار نفر زیر پوشش تأمین اجتماعی دارد که حداقل باید 20 هزار نفر برای ایجاد کلینیک درمانی داشته باشد.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیمه شدگان شهرهای باشت و چرام را زیر 10 هزار ذکر کرد.
اکبری عنوان کرد: بیمارستان شهدای گمنام یاسوج این سازمان که در سال 1390 با چهار تخت اورژانس و چهار اتاق زایشگاه با 16 کادر درمانی تحویل شد اکنون 65 پزشک عمومی و متخصص دارد.
وی بیان کرد: 60 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مراکز درمانی این استان در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد از 2 سال گذشته تاکنون هزینه شده است.
اکبری افزود: این اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی تشخیصی و درمانی این مراکز خریداری و نصب شده است.
٩٣ هزار بیمه شده اصلی و در مجموع بیش از ٣٠٠ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.