به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: این هجمه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و با روش هایی شامل شبهه افکنی و کمرنگ جلوه دادن جایگاه والای امامزادگان انجام می شود.
وی افزود: می توان با روشنگری، شفاف سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم جلوی این توطئه شوم دشمنان را گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه کرامت فرصتی ارزنده برای توجه هر چه بیشتر مردم به جایگاه والای امامزادگان و نقش چشمگیر آنان در ارتقای فرهنگ دینی نقاط مختلف کشور از جمله این استان است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: امامزادگان پس از ورود به نقاط مختلف ایران از جمله کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر دادن درس های کرامت، بصیرت، ولایتمداری و استکبارستیزی به مردم دشواری های متعددی را نیز برای تبلیغ دین مبین اسلام متحمل شدند.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان در دهه کرامت امسال مطالعه بیشتری در مورد فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زندگینامه و اهداف قیام آنان علیه حکومت های ستمگر داشته باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارادت و محبت ملت ایران و مردم این استان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: زیارت و تکریم امامزادگان به منزله احترام کردن پیامبر گرامی اسلام (ص) و دیگر ائمه اطهار (ع) است.
حجت الاسلام جنتی پور اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت آیین تجلیل از بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد، خادمان فعال و واقفان برتر این استان ساعت 10 صبح پنجشنبه 28 تیر امسال در حرم امامزاده شاه قاسم (ع) یاسوج برگزار می شود.
وی افزود: سخنران این آیین حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج خواهد بود.
225 امامزاده در کهگیلویه و بویراحمد مدفون است.
اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.