به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: مکان افتتاح پمپ بنزین و جایگاه گاز مایع (سی.ان.جی) به ترتیب کنار پل سوم بشار یاسوج و در روستای دشتروم بویراحمد است.
لطف الله مسعودی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این 2 طرح حوزه انرژی افزون بر 100 میلیارد ریال است.
وی افزود: هر 2 طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آنها نیز از طریق سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تأمین شده است.
مسعودی بیان کرد: این سی و یکمین پمپ بنزین و بیست و هشتمین جایگاه گاز مایع (سی.ان.جی) در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان کرد: پمپ بنزین کنار پل سوم بشار یاسوج در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال ساخته شده است.
مسعودی ابراز داشت: این پمپ بنزین دارای چهار سکو، 16 نازل و سه مخزن هر کدام به ظرفیت 50 هزار لیتر بوده و اشتغالزایی مستقیم آن نیز 15 نفر است.
وی گفت: جایگاه گاز مایع (سی.ان.جی) روستای دشتروم بویراحمد در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 مترمربع و با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال ساخته شده است.
مسعودی اظهار داشت: این جایگاه گاز مایع (سی.ان.جی) دارای چهار سکو و هشت نازل بوده و اشتغالزایی مستقیم آن نیز 11 نفر است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یاسوج به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، گردشگر پذیر بودن و مهاجر پذیری در آینده نه چندان دور به یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کهگیلویه و بویراحمد و مراکز استان های کشور تبدیل می شود.
غلام محمد زارعی اظهار داشت: به همین دلیل نیز باید آینده نگری لازم در حوزه های زیرساختی، خدماتی و رفاهی برای شهر یاسوج توسط متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شود.
وی افزود: شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مهار بحران های اخیر استان از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج، زمین لرزه ها و اعتصاب کامیون داران عملکرد مطلوبی داشت و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.