جعفر گوهرگانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سازمان اقتصادی کوثر باید تکلیف کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را مشخص کند.
وی از سازمان اقتصادی کوثر خواست که این کارخانه را با تمام ظرفیت به چرخه تولید برگرداند و به لحاظ بهداشتی و با استانداردهای لازم این محصولات را تولید کند.
گوهرگانی بیان کرد: از سال 90 تاکنون برای راه اندازی مجدد این کارخانه با همه ظرفیت، جلسات متعددی در تهران و این استان با حضور مسئولان استانی و نمایندگان بنیاد برگزار شده اما همچنان مشکلات باقی است.
وی عنوان کرد: سازمان اقتصادی کوثر تفاهمنامه هایی که با این استان منعقد کرده به هیچ کدام از انها عمل نکرده در حالی که ماهیت این نهاد حمایت و کمک به مناطق محروم و دور افتاده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان با تمام ظرفیت پای کار است و این سازمان را در عملی کردن تفاهم نامه ها و همچنین رفع مشکلات کارخانه آراد، نشاسته و گلوکز حمایت می کند.
وی ابراز داشت: کارگروهی متشکل از صنعت، معدن و تجارت، اداره استاندارد، تعاون و غله، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده شورای آراد و نان و صنوف آخرین وضعیت کارخانه را بررسی قرار دهند و نتیجه را برای هرگونه تصمیم به حوزه اقتصادی ارائه دهند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.