به گزارش ایرنا آذر صفایی‌نیا روز چهار شنبه در حاشیه همایش عفاف و حجاب در گچساران افزود: این تعداد برنامه باچهار رویکرد معرفتی، نمایشگاهی، سلامت و تبلیغات برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای همایش و سمینار تحت عنوان عفاف و حجاب،کارگاه‌های آموزشی در حوزه عشایر، روستا و شهر، پیاده روی، معرفی و تشویق دختران محجبه، توزیع محصولات فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری برنامه و جشن برای بند زنان زندانی، برگزاری اجتماع بزرگ مردمی و حافظان حریم خانواده از مهمترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این استان است.
صفایی نیا اظهار داشت: رعایت نکردم حجاب سبب به وجود آمدن ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
وی گفت: دولت توجه ویژه‌ای درباره ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی در جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم دارد.
صفایی نیا ابراز کرد: خانواده‌ها باید موضوع عفاف و حجاب را از کودکی در وجود فرزندان خود نهادینه کنند و تشویق و ترغیب خانواده‌ها و جوانان به تلاش همگانی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: در راستای کیفی سازی برنامه‌های عفاف و حجاب از تمامی ظرفیت‌ها وتوانمندیهای موجود در استان به نحو احسن استفاده خواهد شد.
صفایی نیا با بیان اینکه از 19 تا 24 تیر هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده گفت: عفاف و حجاب، احترام به خویشتن، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، مظهر وقار، آرامش خانواده، عفاف و حجاب، اصالت ایرانی، هویت ایرانی، عفاف و حجاب، جهاد کبیر، وصیت شهدا، عفاف و حجاب، تمدن اسلامی، نیاز جهانی، عفاف و حجاب فریضه الهی، فریضه الهی، سیره فاطمی (س) و عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی، نشاط اجتماعی نامگذاری از مهمترین دستورالعمل‌های اجرایی در این هفته است.
وی تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زمینه عفاف و حجاب در این استان توجه ویژه‌ای دارد و بر اجرایی شدن برنامه‌های گوناگون در این حوزه تاکید فراوانی دارد.
از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد جمعیت زنان حدود 351 هزار نفر است.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.