سید علی لدنی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیرمجاز آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و روستاهای اقماری آن به طور مداوم و با جدیت در حال انجام است.
وی افزود: جرایم سنگینی شامل پرداخت جزای نقدی و حبس از سه ماه تا یک سال در انتظار متخلفان حوزه آب در تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل بروز پدیده خشکسالی در کشور و این استان و مواجه بودن شهرهای یاسوج، مادوان، باشت و دیشموک با معضل تنش آبی اجازه داده نمی شود که عده ای از انشعاب های غیرمجاز استفاده کرده یا اقدام به سرقت آب کنند.
لدنی نژاد عنوان کرد: این امور ناپسند علاوه بر هدر روی آب سبب تضییع حقوق مشترکان قانونمند در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد شده و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
وی ابراز داشت: افرادی که در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد مبادرت به نصب انشعاب غیرمجاز آب کرده اند هر چه زودتر آن را جمع آوری کنند زیرا در غیر اینصورت به شدت با آنان برخورد می شود.
سه سال اخیر 18 هزار انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و جمع آوری شده و هر انشعاب غیرمجاز نیز میزان مصرف آب را بین چهار تا هفت برابر افزایش می دهد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 162 هزار مشترک آب و 44 هزار مشترک فاضلاب شهری است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.