نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: برخی فکر می‌کنند خارج از کشتی انقلابند و دوست دارند کشتی انقلاب سوراخ باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینها باید بدانند که اگر کشتی انقلاب سوراخ شد آنها هم غرق خواهند شد نه اینکه آنها به سمت و سوی دیگری می روند.

وی با بیان اینکه در تقسیم اعتبارات استانی باید عدالت مدنظر گرفته شود، اظهارداشت: پروژه‌های چندین ساله باید تعیین تکلیف و از سردرگمی بیرون بیاید.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: از معاونت عمرانی استاندار استان می‌خواهیم پروژه‌های چندین ساله را دسته‌بندی تا زودتر بتوان آنها را تمام کرد.

هاشمی‌پور با اشاره به همکاری مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، خاطرنشان کرد: رقابت ما بر سر عمران و آبادانی است و این رقابت‌ها باید ادامه داشته باشد.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید در کمیته‌های برنامه‌ریزی حضور داشته باشند تا بتوان کمک‌ها و همکاری‌ها در توزیع اعتبارات را دوچندان کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس تاکیدکرد: برای توسعه استان همه باید همگام و همکار هم باشند و اگر این همکاری نباشد توسعه‌ای نخواهیم دید.

هاشمی‌پور، شرایط کنونی دولت را سخت خواند و از همه مسوولان خواست دولت را به‌نحو  شایسته‌ای همراهی کنند.

وی گفت: باید نشاط و امید را در جامعه رونق داد تا مردم از نظام و انقلاب خسته نشوند و تلاش‌ها باید در این ارتباط دوچندان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.