فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک به هشت هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.
وی افزود: کمک های ارائه شده شامل توزیع سبدهای غذایی و کمک مالی به بیماران زمین ‌گیر بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش در راستای توانمندسازی و خودکفایی آنان یکی از مهمترین برنامه‌ های کمیته امداد این استان است.
محبی عنوان کرد: بر اساس تفاهم ‌نامه منعقده باید تا پایان امسال 550 طرح اشتغالزایی با مشارکت 50 درصدی کمیته امداد امام خمینی (ره) و نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان ایجاد شود.
وی ابراز داشت: تاکنون 110 طرح از این تعداد برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
محبی گفت: عمده ‌ترین برنامه‌ هایی که امسال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان اجرا می شود شامل توزیع کالاهای مورد نیاز بین مددجویان، ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال، اعزام به مکان های زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی و حمایت از کودکان زیر 12 سال و بیماران زمین گیر است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.