سید مسعود حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 108 میلیارد ریال، سال گذشته از اعتبارات استانی و 2 درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان باشت اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 58 درصد تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: 28 میلیارد و 60 میلیون ریال از محل 2 درصد نفت بوده که از این میزان 93 درصد تخصیص یافته است.
حسینی ، ساخت بیمارستان 32 تختی، ساماندهی پارک ساحلی، مصلی، مجتمع ادارات، گازرسانی به روستاهای و جاده تلخاب بیدک به بوسنگان را از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان ذکر کرد.
وی ابراز داشت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان این شهرستان است.
حسینی اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.
وی بیان کرد: 22 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اهدایی وزارت نفت به اجرای پنج طرح ورزشی در مناطق کم برخوردار این شهرستان اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: سالن ورزشی سرابیز، مجموعه ورزشی بانوان، چمن مصنوعی کته و بهره عنا از مهمترین طرح های وزارت نفت در شهرستان باشت است.
حسینی گفت: همچنین چهار طرح ورزشی از محل اعتبارات استانی در این شهرستان در دست اجراست.
وی ابراز کرد: این طرح ها شامل چمن مصنوعی خان احمد با 2 میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار، تپه نورالشهدا با یک میلیارد ریال، مجموعه تختی باشت با 2 میلیارد و 759 میلیون ریال و خانه جوان باشت با پنج میلیارد و 96 میلیون ریال اعتباراست.
شهرستان 21 هزار نفری باشت دارای 2 بخش و 115 روستا در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.