به گزارش ایرنا، جعفر گوهرگانی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: این گروه سه نفره متشکل از ارگان های نظارتی، خصوصی و دولتی خواهند بود که به صورت ماهانه عملکرد این ستاد را بررسی می کنند.
وی افزود: به منظور وحدت رویه در شارژ اعتباراتی که به متقاضیان واحد های تولیدی داده می شود، نشستی با بانک های استان به ویژه بانک های خصوصی برگزار خواهد شد.
گوهرگانی بیان کرد: این کارگروه خواستار کار خلاف قانون از دستگاه های اجرایی نبوده و تنها به دنبال سرعت بخشیدن به روند ارائه تسهیلات و به چرخه تولید برگرداندن واحد های راکد در راستای تولید و اشتغال پایدار است.
وی عنوان کرد: دستگا های خدمات رسان پیش از قطع خدمات خود به واحد های تولیدی از جمله (گاز و برق و دیگر موارد) در ابتدا موضوع را به دبیر خانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کنند تا در کمیته تخصصی مطرح و بر اساس نظر کمیته اقدام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید تولید کنندگان دلسوز این استان حمایت شوند ولی باید در نظر داشت که تسهیلات منحرف نشوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در جلسه امروز مشکلات چهار واحد تولیدی تاثیر گذار در تولید استان در زمینه مسائل بانکی، برنامه ریزی برای افزایش تولید و سرمایه در گردش برای تولید بررسی شد.
داریوش دیودیده بیان کرد: از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 60 درصد آن محقق شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.