سید حمدالله اکوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقه ‌مندان می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت بنیاد ملی نخبگان به نشانی اینترنتی www.bmn.ir و یا سایت بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی اینترنتی kb.bmn.ir مراجعه کنند.
وی افزود: بر اساس اطلاعیه بنیاد ملی نخبگان دانشجویانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند تا 15 مرداد امسال فرصت دارند به نشانی اینترنتی sina.bmn.ir مراجعه و نام ‌نویسی کنند.
اکوانی بیان کرد: دانشجویانی که در کنکور سراسری 1397 پذیرفته می‌ شوند از ابتدای مهر امسال می ‌توانند با مراجعه به وبگاه‌ های بنیاد ملی نخبگان نام ‌نویسی کنند.
وی عنوان کرد: دانشجویانی که در این فراخوان شرکت و امتیاز لازم را کسب کنند از جایزه‌ های آموزش‌ یاری و پژوهش‌ یاری برخوردار می شوند که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 50 میلیون ریال و برای دانشجویان مقطع دکترا نیز 100 میلیون ریال در طول سال تحصیلی خواهد بود.
اکوانی ابراز داشت: دانشجویان منتخب فراخوان جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دوره‌ های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می ‌توانند از سایر جوایز تحصیلی شامل فن ‌یاری، اعتبار پایان‌ نامه و رساله، اعتبار شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی، اعتبار اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، مجوز خروج از کشور بدون وثیقه نظام وظیفه، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ودیعه مسکن نیز برخوردار ‌شوند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار دانشجوی پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.