داوود راهزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تیر ماه امسال میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد از مرز 400 مگاوات گذشته این درحالی است که میزان مصرف برق در مرداد ماه سال گذشته به 400 مگاوات رسیده بود.
وی افزود: مصرف برق در این استان روبه رشد بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند به طور حتم خاموشی های با برنامه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
راهزادی بیان کرد: بیشترین میزان مصرف برق در سال جاری مربوط به شهرستان گچساران است.
وی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در کاهش مصرف برق را 30 مگاوات برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست که در ساعات پیک بار مصرف برق خود را مدیریت کنند تا شاهد به وجود نیامدن مشکل برای شبکه های توزیع برق نباشیم.
وی ابراز داشت: ساعات پیک بار مصرف برق در تابستان بین ساعات 13 تا 17 عصر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مدیریت مصرف کشاورزان و صنعت کاران در زمان ساعات پیک بار، افزود: مشوق های ویژه ای برای دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار همکاری با این شرکت داشته باشند در نظرگرفته شده است.
دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی در این استان در صورتی که در دوران پیک بار مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.
تعداد مشترکین تعرفه 3 الف دارای کنتور دیجیتالی در این استان 2 هزار و 140مشترک و تعداد کنتورهای 3 ب و 3 ج 50 کیلووات به بالای کشاورزی را 188 دستگاه است.
241 هزار و 636 مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.